Hiv o'hoi Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 hva er egentlig en våt bleie? skifter bleie på lillegutt i gjennomsnitt 7 ganger i døgnet,og han har jo alltid tisset i den,men det er bare et par som jeg vil kalle våte..
Gjest Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 jeg vil kalle våte bleier det samme som tunge bleier.. når bleia er tung så er den full liksom...
Hiv o'hoi Skrevet 26. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2007 ja, men de sier jo at de skal ha 5-6 våte bleier i døgnet.. og om man skal definere våt på den måten, så vil jeg ikke si at lillegutt har det.. da har han maks 2..
happybirthday Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Jenta vår har vel 4 - 6 våte bleier i døgnet, dvs at de er tung. I tillegg kommer gjerne noen bæsjebleier som ikke nødvendigvis er våte av tiss. Jenta vår er 6 uker gammel.
Amaliya Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 skifter bleier på lillegull 3-4 ganger i døgnet. Da er bleiene våte. Hun er 6 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå