ippemo får augustbaby Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Nå er det 14 mnd siden vi sluttet med prevensjon. Ingen spire. Greit nok, vi har bare prøvd aktivt i et par måneder med å finne el osv, men likevel...:/ Vi har barn fra før (sammen) og begge de satt på første forsøk. Jeg begynner å tenke litt her, hva om jeg har feks hatt en underlivsinfeksjon som jeg ikke har merket? Bør jeg ta meg en tur til legen eller vente og se noen pp'er til? Vil jo ikke bli hysterisk over ingenting heller, men synes det er så rart at ting tar sånn tid nå når jeg ellers har blitt gravid på første forsøk eller i en "sikker periode". Hva synes dere?
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Sjønner at du tenker sånn. 1. Dersom dere har hatt regelmessig sex disse 14 mnd og vet at dere mest sannsynlig treffer EL, da ville jeg oppsøkt lege nå. 2. Dersom du hadde hatt en infeksjon så hadde du kjennt det. 3.Det trenger ikke være noe galt. Dere kan ha hatt dårlig timeing på EL de andre gangene hvor dere ikke har prøvd aktiv.
Gjest Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Hei! Jeg ville tatt meg en tur til legen. Utredning er en sen prosess som tar lang tid. Jeg valgte å starte utredning litt tidlig, slik at jeg ikke slapp å egynne den trege prosessen når jeg ble enda mer utålmodig! Så det anbefaler jeg deg. Da får du i første rekke tatt noen blodprøver og får konstatert om du har EL eller ikke. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå