Mamma TB Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 jeg vil høre om d er noen som har det samme som meg?å stå oppreist for meg er ikke noe annet en slit jeg blir trett i beina og litt svimmel.Jeg mister ikke pusten blir rar i kroppen.det føles som vokse smerter beina og verker i leddene.Hva kan det være?Er 34 fullgåtte uker!Til tider kommer det også mens smerter men ikke jevnlig....er dette unormalt!??
Impulsiw Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Har det sånn selv. Funker bare å ligge. Men jeg klør ofte i beina.... Alt er vondt... ( har 110/60 i blodtrykk. Bortsett fra at alt er vondt og at jeg ikke orker å gjøre annet enn å ligge...er det bra!
Mamma TB Skrevet 26. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2007 Jeg vente rnå på at legen skal ringe meg for jeg er så utmatta og sliten orker ikke stå på beina....lener meg over der jeg kan og setter meg hver gang jeg får en mulighet!det skremmer meg litt med tanke på fødseln tenk om det påvirker hele fødselen og jeg ikke klarer å gjøre noe!....TUNGT!jordmoren sa sist at blodtrykket var fint....
Adriansmor med tulla Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 har du målt hb om du har jern mangel? mitt er litt lavt så jeg blir fort svimmel og uvel... hjalp å ta multivitaminet gravid... ellers hjeper det å sette seg litt og bestandig ha noe å drikke og spise litt søtt... ha med deg det bestandig i veska...=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå