Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Vi er da på vei til å bli 6.... Vi lurte litt på den 7 seter Crystler Grand Voyager. Bra bil? Hvorfor evt hvorfor ikke?
Aufrilia Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Ikke er jeg mann, men jeg svarer likevel. Her finner du litt informasjon om denne bilen: http://www.dinside.no/php/art.php?id=261977
Vilblipappa85 Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 Hei hei!! Hvis dere vurderer en Gr. Voyager burde dere være veldig obs på at girkassene i disse (hvis den har automat) er veldig dårlig! Anbefaler dere å kjøpe en som har byttet/overhalt girkassen, da dette fort runder 30 000.- hvis den ryker Mvh Stian
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå