Gå til innhold

Den fin, fine lista mi er borte! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

åååh, for andre gang har jeg skrevet ei utfyllende liste med hvilke plagg jeg har til vesla, størrelse og div andre ting. Alt nøye detaljert. Ja, jeg er listefreak og jeg elsker det! MEN en ting som er sykt irriterende er at for andre gang har den blitt sletta.. Jeg lagrer nemlig alt jeg gjør på skrivebordet, noe som irriterer sambo ihjel. Dette resulterer i at han skal "rydde opp" på pc'n og flytter filer hit og dit. Men når jeg nå skulle åpne fila mi for å føre på mer utstyr, så står det at innholdet ikke eksisterer! ÅÅÅHh, jeg blir så forbanna! Den tok tid den lista der!

Ja jeg vet, det er ingen alvorlig ting i forhold til alt annet her i verden. Men for meg så er det veldig irriterende. Akkuratt nå iallefall.. jaja..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

titta oppi "søplekurven" da? Kan jo hende at han ikke har slettet det ut derfra!

Kanksje du skal lære deg å lagre det et annet sted enn skrivebordet;)

Skrevet

ja, må nok lagre tingene mine et annet sted. Det som er saken er at han tydeligvis ikke har gjort det riktig i forhold til måten han har flytta tingene på, for det er alt som er flytta fra skrivebordet som er sletta innholdet på.. Han skal prøve å gjennopprette mappa når han kommer hjem, så får se om vi finner det da.

Skrevet

Ergelig ja, men må også trekke litt på smilebåndet, for dette er vel en typisk liten ting som blir enorm i den gravides verden :-)

Håper du finner den da. Kjedelig uansett å gjøre ting på nytt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...