Gå til innhold

gruer meg til vinteren!

Første babyen=) *jentebaby*

Anbefalte innlegg

Skrevet

uff gruer meg så til det blir glatt, er så redd for å dette, i des kommer jeg til å være 7mnd på vei, er gjerne litt stor da, uff gruer meg såå. noen som har vært gravide på vinteren her? hvordan har det gått med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er høygravid i desember, og akter og holde meg inne om det blir glatt:)

Skrevet

det kunne jeg også tenke meg men, går på skole så må ut=(

Skrevet

Oi, det har ikke jeg tenkt på! Og jeg som har det med å ramle på isen til stadighet!!! Vel, da blir det enten innesitting, bilkjøring eller snusfornuftige sko med "usynlige" brodder for min del ;-)

Skrevet

usynlige brodder ja det hadde vært noe! hehe. tenker det hadde vært litt av et syn vaggans med de store broddene, hehe

Skrevet

Jeg fødte i januar sist, og var ganske høygravid da snøen kom( og gikk, og kom og gikk). Men det gikk bra altså. Man må bare gå veeeeldig forsiktig. Men, man trenger kanskje ikke gå turer osv når det er hålke akkurat. Bare det som er høyst nødvendig liksom. Brodder er jo ikke så dumt kanskje.

Skrevet

Dette har jeg også tenkt mye på.

Skall kjøpe meg gode sko å sette på kjettinger eller hva det heter under dem.

I tillegg skall jeg se etter sånne gå staver eller lignende som man kan støtte seg med.

Jeg må gå til jobben, har ikke noe valg, å jeg detter å halker rundt hver vinter så jeg må passe på.

Skrevet

jeg skal nok bruke piggene mine i år også..

Selvsagt blir det vsnakeligee å sette dem p skoene når man er framtung.. men det funker nok i år også tenker jeg..

Dessuten tviler jeg p at det blir noen lange spaserturer med bekkeløsningen.. Men greit å beskytte seg på tur ned til bilen og slikt

Skrevet

Kommer nok til å kjøpe meg brodder til vinteren. Skulle egentlig ha gjort det hver vinter i de siste åra, men har aldri kommet så langt. Har falt og slått meg nok på isen(har lært den harde veien at å ha hendene i lomma ihvertfall ikke er noe lurt når man er ute å går på glatta.....)

Skrevet

Men husker dere i fjor? da var det så mye klaging over at det aldri ble snø, det bare regna fram til januar, syns jeg å huske (på østlandet)

Her i Bergen bare regner det uansett, så dere får heller bli klimaflyktninger og flytte hit:) Her er det ikke ofte vi trenger brodder!

(så er det vel typisk at denne vinteren blir den mest isete og snøete på mange år, da... Siden jeg går gravid til januar, altså..)

Skrevet

Var høygravid vinteren 2003; husker ikke at det var noe problem med glatt føre mens jeg var høygravid - tror jeg naturligt gikk ganske sakte og forsiktig :-) Men husker derimot at det faktisk kunne være et problem med barnevogn om vinteren på glatt føre. Vi har noen rett heftige bakker her hvor jeg bor og jeg husker jeg var livredd for å miste fodfeste på vei ned slik at vognen skulel trille. Husker til og med et par ganger, da jeg måtte ta ungen ut av vogen og bære henne ned først og der etter hente vognen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...