Septbaby07+jan11 Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Jeg har en 16 dager gammel jente som ikke vil ha smokk. Har prøvd flere varianter av smokk, men hun spytter ut alle. Kan det være tilfelle at hun rett og slett ikke vil ha smokk, eller er det vanlig at de bruker litt tid til å finne ut av det?? Noen som har opplevd det samme og kan komme med noen gode tips?
Anquor Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 hadde litt trøbbel i begynnelsen vi også, og brukte ei metode som kanskje ikkje er den mest anbefalte, men virka i vertfal, vi dyppa smokken i sukkervann og da blei ho mykje meir gira på å suge på smokken.... kan no prøvast
mamman te Vetle og Alma Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Noen barn er bare ikke suttebarn. Ellers er det bare å prøve hver dag. Her var det bare nuk sine han ville ta. Noen ga meg et tips med å tre en sytteklut gjennom hanken, da satt den litt bedre på Om du skjønner..
Turid Laila Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Vi gjorde det sånn at når han var ferdig å amme, (han fikk ikke ligge lenger enn 30 min i begynnelsen), og han fortsatt ville suge så fikk han smokk i stedet. Prøvde lenge med Mam, men den datt så fort ut igjen, fikk ikke ordentlig tak på den. Så prøvde vi Nuk, og den satt som støpt. Så bruker han kortere tid på å spise og mer tid på smokken. Veldig deilig for puppene mine! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå