GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 I dag tok jeg en digetal Clear blue test den viste posetiv, fikk helt sjokk, så dro til legen for å ta en test til. Tok urinprøve som ikke vra fra morgen urinen men da viste den negativ:s rart! Noen som har opplevd det samme.. legen hadde heller aldr hørt om clearblue testen! blir skikkelig stressa av dette.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 hehe. Du er nok helt sikkert gravid. CB slår ut tidligere enn de andre fordi den nå er mer ømfinntlig for HCG hormonet. Vent en dag til og ta en ny test i morgen
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 26. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2007 Hvorfor var graviditetstesten hos legen negativ da =( Kanskje det er noe galt med testen jeg tok, vurderer å ta en nå med en gang.. klems
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Det der skjer med mange. Morgen urinen er mer konsentrert enn urinen senere på dagen. Så dersom du har lite HCG foreløbig, så er det ikke rart den var negativ hos legen. legene sine tester er ikke bedre enn de du får kjøpt på apotek.
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 26. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2007 trodde ikke det jeg heller, holder på å ta en test nå,forresten nervøs ass:s Legen var litt spesiell hun sa at deres tester var bedre enn de på apoteket, men umurlig hvis clearblue kan finne ut om du er gravid 4 dager før ikm:S setter veldig stor pris på at du svarer meg =) tør ikke å sjekke testen nå" =( stooor klem
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 Om testen din er negativ nå så er dte ikke rart. Du burde ikke tissset 4 timer før du tar testen, heller ikke drukket noe. Så ikke ta sorgene på forskudd
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 26. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. september 2007 så på den jeg, svak kryss ja =) håper på det beste =) håper det blir sterkere kryss om en uke =) nå blird et vel at jeg går rundt og er nervøs hele tiden nå:s vet du forresten om hcg hormonet danner seg i kroppen hvis man ikke er gravid? har fått rare tanker om at jeg ikke er det bare at kroppen tror det? hvis du skjønner.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 26. september 2007 #8 Skrevet 26. september 2007 To positive tester, da er du gravid, så slapp helt av:) HCG hormonet er kun i kroppen dersom man er gravid. Så gratulerer så mye:)
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 26. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 26. september 2007 takk=) men har hørt om noe som heter blæremole elelr noe lg. da ja jeg tok utskrapning skulle de sjekke om det var det eller en begynnende svangerskap. så tenkte kroppen produsrer hcg hvis man har blæremole, ikke at ejg vet hva det er=( Er du syk, leste at du gikk på antibiotika? =(
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 26. september 2007 #10 Skrevet 26. september 2007 det er svangerskap utenfor livmoren. Da produserer man fortsatt HCG. men dersom du har rukket å bli gravid igjen, så er ikke det noe problem. Har hatt 40 i feber og sitter med halsbetennelse, er ikke noe værre enn det (selv om det føles grusomt)
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 26. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 26. september 2007 Takk nå vet jeg hva det er =) troddde blæremole var noe helt annent jeg :s GOD BEDRING =) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå