*panama* med to søte små Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Noen som har en go en å anbefale meg;o) Gjerne på nett... Jeg har sett på rudo,babyshop...
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Vi er ihvertfall veldig fornøyde med babybjørn sin stol. Den er veldig god. Jeg vet desverre ikke hvor i landet den kjøpes for vi kjøpte vår på svinesund...
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Synes Baby bjørn sin er helt super, bruker den hele tiden..... Lett åvaske er den og... og lett å ha med seg fordi den er sammenleggbar- og nå er den på salg på Babyshop.....
MartinFelipe07 Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Jeg synes den fra Fisher Price er strålende!!
Bigga, Matta og lille banan Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 Vi kjøpte pakke på nettet, vippestol og huske..... er kjempe fornøyde, og frøkna er mega fornøyd. Vippestolen har vibrasjon i rumpa kjøpte det på nett : http://www.babybis.no/MasonPakke.htm
Annette78 Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 Disney vippestolen fra jysker kjempe bra og så er den billig. den kan justeres fra liggestilling til de minste til sittestilling for de større barne. den har også en bøyle over du kan henge leker i. min datter ellsker å ligge i den.
FrøkenKnallkul Skrevet 26. september 2007 #7 Skrevet 26. september 2007 Vi kjøpte en veldig bra vippestol på lekebutikken (Ringo), Babyactive heter den. Kan legges helt flat, og har tilsammen fem "trinn". Den er utformet slik at den skal forme seg etter babyens rygg og dermed være mer skånsom. Kostet 700 kr, litt dyr, men veldig bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå