Gå til innhold

PICA.. hva med deg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg MÅ ha grov skive med brunost på og en kopp te til hver morgen.. Kan ikke spise før jeg har dette for hånden.

 

Kvelden MÅ avsluttes med bløtkokt egg sammen med et glass melk..

 

MÅ HA DET!!!!

 

Flere som har pica?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke jeg har fått ordentlig pica enda, men ser at jeg spiser oftere brød med leverpostei og majones.... men MÅ ikke ha det!

Skrevet

Melk, hver morgen og hver kveld. hvertfall en liter om dagen!

Skrevet

Ingen pica her enda, men heller masse ting jeg ikke orker snurten av... - som caffe latte f. eks. som jeg alltid har elsket...

 

Men jeg er i lykkerus om dagen siden eplejuicen fra Hardanger (fra Tine) har kommet i butikkene nå - den går ned på høykant her i huset... mmmmmmmm... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...