Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 vi har hatt oppvask med svigermor, det resultatet ble at vi ikke feiret julen med dem i fjor, og nå nesten 1 år senere tropper hun opp her som om ingenting har skjedd. Svigerfar krever at vi sier unnskyld til henne, noe vi aldri kommer til å gjøre. Vel selv om hun kan være ett hespetre er jeg villig til å gi henne en sjanse til, tror hun har lært ett par ting. For gutten vår sin del og det at jeg venter barn nr. 2 gjør at jeg kan prøve igjen. Har noen av dere opplevd at svigermor har blitt bedre, eller er dette nok en gang spill for galleriet? Egentlig er jeg tvilende til at det noengang kan bli bra igjen, var egentlig avskrevet dem totalt. hjelp! lurifaks
Aufrilia Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Hold på ditt, dette er da ikke noe å be om unnskyldning for vel ?? Også vil jeg gi deg en god klem, tror du trenger det. Jeg har selv levd med vanskelige svigerforeldre, men etter at jeg møtte ham som nå er forloveden min, har jeg verdens herligste svigerforeldre, snakk om å gå fra helvetet til himmelen !! Masse lykke til og ikke gi deg !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå