Pepperkakedame Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Husker ikke helt hva det heter. Men noen som vet hva et slikt intrument koster, sånn man kan høre hjertelyden med? Hvor kjøper man det? Noen som seøger sin brukt kanskje?? Er det av samme kvalitet som den jordmor har?
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Babywatcher=) Jeg har faktisk en slik en jeg... med en ubrukt flaske med gele...=) Jeg trenger den jo ikke nå.. Den er like bra som den jordmor har.. Det fikk ihvertfall jeg informert=)
♥ McQueen♥ Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Har hørt at disse ikke er anbefalt å bruke da de ikke vet om fosteret tar skade av det. Derfor kjøpte jeg en som bare forsterker lyden i magen via en "høytaler"lignende dings. Funket veldig bra, og det beste av alt skadet ikke fosteret. Du kan få kjøpe min for 250,- Kun brukt et par ganger.. Her er linken der jeg kjøpte den fra. http://mammaogmeg.no/product_info.php?cPath=29&products_id=28
Pepperkakedame Skrevet 26. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2007 Hmmm.. Når begynte du å bruke den? Fikk høre hjertelyden til jordmor fra uke 10 med forrigemann. Er det mulig å høre det så tidlig som rundt uke 12 med denne tror du? Hva koster den ny, og hva vi du selge den for? Og et siste spm, hvor bor du i landet?
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 Hvem har du hørt det av? Jeg var hos ultralydjordmor og spurte henne om det var skadelig. Hun sa at det ikke var farlig. Det hun var bekymret for var om jeg kanskje ikke fant hjertelyden selv og fikk panikk... Og at man ikke behøvde å sitte med dopleren konstant på magen da=) Men klart, hvis man er engstelig for det uansett så er det kanskje greit å gå for en slik en som du har=)
♥ McQueen♥ Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 pepperkakedame: hvem spør du? Meg eller hun over??
Pepperkakedame Skrevet 26. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. september 2007 Spurte vel egentlig Vibeke, men svar gjerne du også. Hører du hjertelyden bra med denne "dingsen" du har også da? Og hvor i lande bor du?
♥ McQueen♥ Skrevet 26. september 2007 #8 Skrevet 26. september 2007 Jeg hørte hjertelyden veldig godt. Også når lillemann hikket, sparket osv.. Bor i Bergen.
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 26. september 2007 #9 Skrevet 26. september 2007 Jeg fant hjertelyden selv i uke 10. Det var ganske tidlig, spesielt med meg som er overvektig. De anbefaler vel å bruke den fra uke 12, da skal du klare å finne den selv. Den koster ca 1200 ny. Jeg fikk av en eller annen grunn med meg to flasker med gele, derfor har jeg en som aldri er blitt åpnet. Jeg kan ihvertfall si med handa på hjerte at den sparte meg for mange bekymringer. Det var også koselig at storesøster kunne høre hjerte, vi hadde mange fine stunder=) Jeg bor i Oppland, nære Hønefoss.
Pepperkakedame Skrevet 26. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 26. september 2007 Hva vil det koste å sende denne til Trondheim da, vet du d? Hvor tidlig begynte du å bruke den?
♥ McQueen♥ Skrevet 26. september 2007 #11 Skrevet 26. september 2007 Jeg begynte å bruke den i uke 16. Fikk den ikke før heller... vet ikke hva det vil koste å sende den jeg. men hvis du betaler 30,- i porto kan jeg betale resten..
Gjest Skrevet 26. september 2007 #12 Skrevet 26. september 2007 har sendt dæ pm æ bor i trondheim og har en æ ska sæll billig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå