Gå til innhold

har dere fransk manikyr ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

isåfall..hvordan får dere det ?

jeg har kjøpt sånne på parfymelle noen ganger,avogtil blir det pent,avogtil ikke.

hva gjør dere ?

går dere til skikkelige folk ?

dyrt ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Viss jeg skal noe veldig spesielt går jeg til en negledesigner å setter på et sett. Og det koster 800,- Skal jeg noe annet (fest eller noe) kjøper jeg broadway sine på cubus til 109,- og dem er fine dem også.

Skrevet

ja de er faktisk ganske gode..er det de som er korte liksom ?

de er jeg også fornøyd med .)

Skrevet

Maler fransk manikyr på selv,med sånn sett man får kjøpt med mal og 3 neglelakker.

Skrevet

ja det skulle jeg ønske jeg også kunne men har ikke negler til det...:(

Skrevet

Jeg fikser det også selv. Jeg kjøper de neglelakkene med 3 forskjellige typer i, uten mal, får ikke til med de jeg!

men nå har jeg korte negler, spist de opp jeg:-/

Skrevet

ja jeg klarer ikke spare neglene...

klarer det ikke i det hele tatt..

Skrevet

jeg får det ikke til, men bruker lys rosa/hudfarget og blank oppå nesten hele tiden.

Skrevet

Hehe det er ikke så lett når man har små. Jeg hadde lange fine negler når Sigrid bare var noen mnd.. Men det var ikke særlig praktisk. Til slutt knakk jeg 3 på en dag, fikk så leia jeg jeg spiste opp resten:D

Nå skal de forbli korte til hun er rundt ett år.. jeg klundrer så fælt likevel.. hehe

Skrevet

heheh ja det er litt upraktisk,spesiellt når man skal smøre stumpen på den lille,så har man krem under neglene i en uke liksom...

hahha;)

Skrevet

Eller enda bedre.. stikke fingeren i bleia for å sjekke om de har bæsja.. så tar du ut fingeren og har bæsj under neglen.. Det er ikke spesielt nice;-)

Skrevet

Broadway kort modell i fargen peach. Har prøvd pink også, men de var langtifra så fine syes jeg.. Kan sitte i 2 uker på meg i slengen, komme ran på hvor nøye jeg er når jeg legger dem.. Bruker dem som sagt viss jeg skal noe hvor jeg vil vær litt ekstra fin.. Fest e.l..

Skrevet

ja dem jeg mener..:)

hvordan legger du de siden de sitter så lenge på deg ???

får de aldri til å sitte så lenge..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...