håper på fulltreff Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Det er så ulikt hva som hjelper. Eple juice med farris Salt lakris Mat minst annenhver time sånne hjertedrops is te junck food (anbefales ikke da du blir fet og ulykkelig i tillegg til kvalm...)
-Loppa- Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 nok søvn og hvile er det eneste som hjelper meg
Bobine Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 sea-band armbånd, selges på apotek for ca 150,- cola (kjærsten min sier vi får cola-beby :-/ )
Stary Skrevet 26. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2007 Sitter her med sea band... - men jeg er usikker på om jeg fikk de skikkelig på... Har pepsi max i kjøleskapet... *hente*
Bobine Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 Det skal være 3 fingerbredder mellom håndleddet og båndene. Og kula skal være ørlite granne på innsiden av midten av underarmen (hvis du skjønner hva jeg mener..) Nå har jeg hørt at ca 10% "mangler" det punktet som de trykker på, og da har det ikke noe særlig effekt. På meg var det som natt og dag første gang jeg tok de på. Uten dem hadde jeg gått ned for telling i uke 6.
Stary Skrevet 26. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. september 2007 Samme her. Fikk dem på på helsekostbutikken av dama jeg kjøpte dem av i går. Pluss at jeg hev nedpå et par ingefærpiller. Da jeg kom i nn i butikken var jeg lysegrønn og da jeg kom ut smilte jeg fra øre til øre og var i byen i mange timer og koste meg og handla...... helt rart. Merka plutselig oksehunger etter junkfood og alt mulig, kjente tilogmed at det kunne vert godt med et glass vin. (ikke missforstå, bare for å illustrere hvor lite kvalm jeg var da...) Men nå er alt det der fjernt igjen..... Kanskje de slutter å virke etterhvert?
Amanda- Skrevet 26. september 2007 #8 Skrevet 26. september 2007 spise regelmessig, mye drikke... for meg hjelper sitronbrus... helt avhengi... urk...
Impulsiw Skrevet 26. september 2007 #9 Skrevet 26. september 2007 BILSYKETABLETTER... låter snodig men det virker og jeg spurte legen senest i går om det var skadelig, men det var det ikke. Min datter tok det og hun ble FRISK....
Mammahjertet Skrevet 27. september 2007 #10 Skrevet 27. september 2007 Jeg ble også kjempemye bedre av seaband første gangen jeg tok de på. Nå er jeg kvalm. men ikke så dårlig som når jeg ikke bruker dem. Kan fortsatt kaste opp enkelte dager og føler meg ikke fresh, men klarer å sitte oppreist, lage litt mat, rydde litt og sitte her ;-) Var kvalm forrige svangerskap også. Da kastet jeg opp siste gang i uke 17..... Hvis det varer så lenge nå så vet jeg ikke hva jeg gjør.....
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 27. september 2007 #11 Skrevet 27. september 2007 hjalp m frukt og grønt for min del, samt å spise veldig regelmessig. få i deg nok drikke, og ha en liten snack på lur om du har mulighet, sånn i tilfelle.. trøsten er at det går over etterhvert!! (selv om det kan ta litt tid, jeg var kvalm til ca uke 14-16) og så kan det forresten hjelpe m ingefær. tror jeg kjøpe no ingefær kapsler på helsekost som var kjekke å ha i veska... lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå