Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Her har snuppa fått to tenner nede for lenge siden. Har skjønt at hun har blitt en del plaget nå i det siste, og ventet derfor på de to fortennene....men nå har det dukket opp ei tann VED SIDEN AV der fortennene skal være!!! Flere som har vært borti dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vetle fikk føst to tenner nede så kom de tennene på siden av fortennene. Så var slik her også.. de kommer ikke likt med alle andre nei. Nå er det kommet en tann på siden av nertennene, men bare på den ene siden.. Pussig e greier dette!

Skrevet

vesla mi fikk de to nede da hun var 3 mnd og først nå når hun er 6 mnd kommer neste... hjørnetennene oppe.. hun ser ut som en liten vampyr! utrolig søt!!

Skrevet

Gutten min de to fremtennene nede for en mnd siden, og denne uka kom tanna på venstre side av tennene han allerede har fått, så han har bare fått tenner nede enda han:)

Jeg gikk å kjente etter klumper oppe hele tida, siden han var veldig urolig, men fant jo ingenting, og plutselig så jeg den lille søte tredje tanna der nede:)

Skrevet

Hehe...godt å se at det er flere babyer der ute med litt tenner her og der ;) De er jo så utrolig søte når tennene spretter frem! :)

Skrevet

De er jo det :)

Er det flere babyer som syger inn over-og underleppene sine for å kjenne på tennene da?

Og stapper fingrene konstant inn for å kjenne på?? hehe :)

Skrevet

Vesla mi gjør det :) suger inn underleppa og stikker fingra inn for å kjenne:) Måtte le av hu i går, stakk fingra i munnen sin for å kjenne, oxo beit hu seg sjøl i fingeren :) Blei sååå forskrekka da, og begynte å gråte stakkar. Har vært mere forsiktig med det i dag :)

Skrevet

Jenta mi har fått begge hjørne tennene oppe,å begge tennene nede. Ser ut som en vampyr her også:-)

Skrevet

Ikke så mye suging inn av leppene, men hun har funnet ut at det går ann å skjære tenner....og den lyden er ikke mammaen så glad i ;) Håper det går over snart!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...