Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Noen gode tips?? Vi har jo den tradisjonelle med poteter, grønnsaker og fløtesaus.. Men hadde vært supert om noen kunne komme noen litt mer kreative tips.. Kjøttpuddingen er fra finsbråten viss det er av betydning...
maybe3 Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Veldig godt med tomatsaus til kjøttpudding:-)
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 26. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2007 Jeg hadde tenkt på akkurat det.. Å skjære puddingen i terninger, koke fullkornspasta og helle over tomatsaus. Ost på toppen, og i stekovnen ei lita stund.. Eller kanskje lage med ris, brokkoli og tomatsaus? hmmm...
ღDidrikmamsenღ Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Vi brker kokte poteter og skysaus til kjøttpudding vi, synes det er skikkelig godt. Men det ble jo tamt i forhold til det du tenkte på da hehe, hørtes deilig ut det
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 26. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2007 Er så matlei for tiden, og spiste jøttpudding forrige uke, og da med fullkornsrid, toro fløtesaus og brokkoli. Var godt det også, men blir fort lei det viss vi skal spise noe veldig likt hver uke.. Men har bestemt meg for å prøve å lage ei slik form med tomatsaus, fullkornspasta og ost i.. Og salat til.
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 Vi bruker den som pålegg eller stekt i skiver med potetmos til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå