>>>>>>m<<<<<< Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Heia! Skrev et innlegg her tidligere ang 3D-utralyd og nå ble jeg skikkelig ivrig :-). Noen som har noen tips om hvor man kan få denne ultralyden i nærheten av Drammen/Oslo? Evt hva privatklinikken heter? Hadde satt pris på mange svar :-)
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 jeg dytter, lurer på det samme.
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 26. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2007 Bra! Fortsett ådytte er du snill, for jeg må ut en liten tur. Hvis du har mulighet da :-). Har skrevet det samme innlegget på din baby og barnet mitt også.
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 26. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2007 Her er noen svar fra dinbaby-siden. http://www.dinbaby.com/forum/thread/10483743
line_n & sara Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 jeg anbefaler Kvinnedoktoren på nøtterøy! han er kjempeflink, og billig, ikke minst! en undersøkelse der koster 800, og han tar seg god tid til å forklare & måle! du får med noen papirprinta bilder, pluss en dvd disk med bilder og filmsnutter, og et par ark om babyens mål! (var der i uke 28, bilde på profilen min, hvis du vil se!)
sivilivikivi Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 Du kan dra til majorstuaklinikken på majorstua! når jeg var på 3d kostet det 1200kr uten medisinsk vurdering. Og 1500kr med medisinsk vurdering!
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 26. september 2007 #7 Skrevet 26. september 2007 Ta deg en tur til Majorstuaklinikken. Dr Molnar som er spesialist i fosterdiagnostikk han er helt fantastisk. Med tulle 1 var jeg der uke 21 med denne tulla i magen var vi i uke 31. Mye bedre uke 31 da så man en rund ferdig baby. Heeeelt fantastisk og man får vite om det er noe med babyen eller ei =0)
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 26. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 26. september 2007 Hvordan er det hvis man ikke vil vite kjønnet? Går det greit ved denne type utralyd også eller blir det vanskelig å ungå å se .i og med det er så tydelig e bilder på 3D?
Anele&Solstråla Skrevet 26. september 2007 #9 Skrevet 26. september 2007 WWW.KVINNEDOKTOR.NO Anbefales på det sterkeste... var der i uke 29. bilder på profilen min:) Kjempedyktig:) verdt kjøreturen!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå