Gå til innhold

3D-utralyd -noen som vet hvor...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia!

Skrev et innlegg her tidligere ang 3D-utralyd og nå ble jeg skikkelig ivrig :-).

Noen som har noen tips om hvor man kan få denne ultralyden i nærheten av Drammen/Oslo? Evt hva privatklinikken heter?

Hadde satt pris på mange svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg dytter, lurer på det samme.

Skrevet

Bra! Fortsett ådytte er du snill, for jeg må ut en liten tur. Hvis du har mulighet da :-). Har skrevet det samme innlegget på din baby og barnet mitt også.

Skrevet

jeg anbefaler Kvinnedoktoren på nøtterøy!

han er kjempeflink, og billig, ikke minst! en undersøkelse der koster 800, og han tar seg god tid til å forklare & måle! du får med noen papirprinta bilder, pluss en dvd disk med bilder og filmsnutter, og et par ark om babyens mål!

(var der i uke 28, bilde på profilen min, hvis du vil se!)

Skrevet

Du kan dra til majorstuaklinikken på majorstua! når jeg var på 3d kostet det 1200kr uten medisinsk vurdering. Og 1500kr med medisinsk vurdering!

Skrevet

Ta deg en tur til Majorstuaklinikken. Dr Molnar som er spesialist i fosterdiagnostikk han er helt fantastisk. Med tulle 1 var jeg der uke 21 med denne tulla i magen var vi i uke 31. Mye bedre uke 31 da så man en rund ferdig baby. Heeeelt fantastisk og man får vite om det er noe med babyen eller ei =0)

Skrevet

Hvordan er det hvis man ikke vil vite kjønnet? Går det greit ved denne type utralyd også eller blir det vanskelig å ungå å se .i og med det er så tydelig e bilder på 3D?

Skrevet

WWW.KVINNEDOKTOR.NO

Anbefales på det sterkeste...

var der i uke 29.

bilder på profilen min:)

Kjempedyktig:)

verdt kjøreturen!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...