Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går var vi på 3D ultralyd og så på den lille jenta der inne i magen. Legen holdt på masse og ble nesten personlig fornærmet fordi hun "gjemte" seg. Holdt hendene foran ansiktet, dro med seg navlestrengen også og det var ikke lett å se noe. Da vi var i ferd med å gi opp, tok hun plutselig hendene vekk og vi fikk noen fine bilder av henne. Satt hjemme i går kveld og så på henne. Det er helt utrolig at det går an å få så fine og detaljerte bilder av noen som lever langt der inne bak fett, livmorvegg, morkake og masse vann. Vi fikk bekreftet at det er en liten jente, så i dag skal jeg bestille rød vogn! Hun ligner egentlig ikke på minstemann, men er selvfølgelig veeeeeldig søt. Jeg gleder meg til hun kommer om et par måneder :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fantastisk:-) Det er det virkelig. Kos deg de siste månedene, blir fint med ei tulle å kose med:-)

Skrevet

Ååhh, så utrolig!

Blir nesten litt misunnelig på deg nå :o)

Bare lover deg at det blir masse rosa i mange år fremover!

Skrevet

Å så herlig.

Der reiste alle hårene seg på armene mine. Fantastisk deilig å se den lille i sin egen lille verden...

Rød vogn er vel ikke kjønnsbestem? Måka har jo en slik... *kremt*

Klem klem

Skrevet

Nei da, kunne hatt rød vogn til en gutt også :-)

Skrevet

Å så koselig! heldi som har mulighet for 3d ultralyd. Må være kjekt å ha slike bilder. Spennande med en ny liten baby!

Skrevet

Så koselig å få snik kikke på den lille i magen da :0) Her på sunnmøre har vi ikke 3D ultralyd.Hadde fryktelig lyst å se Marius..Kos deg med magen, tiden går raskt og plutselig så er hun der sammen med dere :0)

Skrevet

Tenk at de på en måte får personlighet allerede i magen.

Hehe "nei jeg vil ikke vise meg til han ukjente der - ikke tale om - ikke om jeg får cola eller noe som helst - ok da - her er jeg!!!!"

Så da var det verd pengene altså? Må si det frister meget....

Skrevet

Ååå så gøy :)

Det er helt utrolig å se dem så tydelig som man gjør med 3D. Samboer fikk det av meg i "fødselsgave" og vi var på Nøtterøy i uke 30.Fikk med flotte bilder og film.Og han så virkelig sånn ut når han ble født....bare ikke så orange da ;) Men trekkene var tydelig.

Så nå kan dere bare glede dere og begynne å samle rosa :))

Stolt mamma til 2

Skrevet

Fantastisk moro med 3d UL!!! Vi koser oss av og til med cd'en vi fikk av Leahs UL!

Skrevet

Tenk at dere har sett henne.... åååååååååååååå for da ser man jo på ordentlig at det er et menneske inni der, det er jo helt sprøttesen! så deilig!!

hihi ny liten ting!

Skrevet

å så spennende. Må være en fantastisk opplevelse å se babyen inni magen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...