Gå til innhold

SÅ SATANS TANNVERK

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia alle sammen...

Jeg har nå så innmari tannverk, ene jekselen min er helt bananas inni munnen min, men så mange som sier at jeg ikke kan gå til tannlegen å få bedøvelse og trekke den ut før jeg har født, jeg er 30 uker på vei,hærregud for en tid det vil bli nå. Sto opp kl 3 i natt og har ikke sovet siden, og klarer ikke tygge på den siden engang..

Ja ja, noe skal det jo være, må jo le litt også..

Andre som har noen erfaringer med svangerskap og tannlegebesøk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisan jeg har vært hos tannlegen da jeg var 25 uker på vei,måtte fikse 4 hull he he..

tannlegen la bare den røngten beskyttelsen over magen og både tannlegen,jordmora og legen sa det var bedre å fikse det enn gå rundt å ha det vondt..jeg hadde både røngten,bedøvelse så det skal nok gå greit:)mange misforståelser rundt dette jeg ville bare ringt til tannlegen min jeg:)

Skrevet

Ja,enig med anonym over her. Ring til tannlegen og få deg en time,ingenting som er verre enn tannpine. Jeg selv trakk ei visdomstann under forrige svangerskap. Fikk ei bly-matte over magen da de tok røntgen,så det her går helt fint ja!! Lykke til!

Skrevet

ellers skal det også nevnes at bedøvelsen er av samme type som en kan få under fødsel, så kom deg til tannlegen...absolutt ingen grunn til å gå rundt med vondt i tanna, rotfylte selv i uke 27 :)

Skrevet

Hadde det samme selv da jeg var rundt 5 mnd på vei. Da tannlegen ikke ville ta røntgenbilder for å se hva grunnen var så ga han meg penicilin. Det hjalp en del. Hadde vondt nå og da en mnd etter men nå iser det bare dersom jeg drikker eller spiser noe kaldt. Ville ringt til tannlegen med en gang for tannverk er som du sier IKKE godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...