mamma fra sandnes Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Er litt usikker på hva min mener: Først gikk den i sirkel og så stoppet.Greit nok siden jeg har ei jente. Så gikk den som en pendel.Det tyder på gutt neste gang.Så stoppet den.. Så kommer det jeg lurer på den gikk først i sirkel så hoppet den rett over på pendel uten å stoppe..Tyder dette på tvillinger?? Håper på svar
mamma fra sandnes Skrevet 26. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2007 Du tar en gull ring i et hårstå eller sytråd og holder over håndledd eller mage..Den vil begynne å pendle og stoppe opp mellom hvert barn.. Sirkel er jente. fra side til side er gutt. Den vil bevege seg fort og tydelig..
Gjest Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 hm, rart... nei det har jeg aldri testet ut.. hehe...
babygullz <3 vilde Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 wii...da får jeg først en gutt, å så en jente...yeah right. like's that gonna happen...må vel kanskje komme meg ut av PP først..
Mops7 Skrevet 26. september 2007 #7 Skrevet 26. september 2007 Skal bety tvillinger eller rett ogslett to som kommer tett. Jeg har det sånn med mine som er 13 mnd mellom. Jeg er forresten spådd gutt denne gangen:)
*ønsker* Skrevet 26. september 2007 #8 Skrevet 26. september 2007 mamma sverger til ringtesten og mener den er helt klar ;o) Stemte da jeg var gravid, og stemmer på alle hennes. Tok nå ny på meg... Den vandret først (jeg har en gutt), så begynnte den å sirkle.. Så stoppet den ;o) Altså jente neste gang, og det blir den siste Vi får se om det stemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå