Gå til innhold

Rare el greier

lioevr- Verdens lykkeligste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer litt...

Vanligvis kjenner jeg el smertene tydelig, men bare på en av sidene i magen.

I går kom el (en dag forsinket) men jeg hadde like sterke el smerter på begge sider. Hva søren kan dette bety?

Kan det ha løsnet to egg?

Mormor fødte toeggede tvillinger, og dette skal visstnok være arvelig og komme i hver 2. generasjon.

Ble nesten litt bekymret jeg nå.. Vet ikke om økonomien eventuellt tåler to når vi driver å bygger hus osv...

Noen som vet noe om dette med like sterke el smerter på begge sider? Og om dette da indikerer at man har sluppet to egg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan egentlig ikke svare deg annet enn at jeg også får smerter på begge sider av og til. Om det blir sluppet to egg vet jeg ikke. kanskje eggstokkene krangler om hva egg som skal bli sleppt:D

Skrevet

Mulig det :)

Det som var så rart er det at jeg alltid kjenner en skikkelig sviende smerte rett etter at egget er sluppet, og dette kom nå på begge sider. Er litt forvirret her. he he.

Burde antakeligvis ikke drive å analysere for mye, men kunne ikke la vær å legge merke til det.

Skrevet

hehe, kanskje det har blitt sluppet 2 egge da:D På en måte er det jo bra, ekstra stor kjangs for at du kan bli gravid:D Begge eggene trenger ikke feste seg vettu:)

Skrevet

går du på pergo nå foresten?

Skrevet

Jeg var til lap før forrige eggløsning og legen sa eggløsningen kom til å skje på høyre side (har det til og med skriftlig). Men el-smertene kom på venstre side :) Så den kroppen er merkelig :)

Skrevet

Jeg går ikke på pergo nei, har el hver mnd (sjekket via blodprøver) og har veldig stabil syklus.

Legen vurderte å sette meg på pergo for å øke kjangsene for graviditet, men jeg synes det var litt bortkastet å bruke pergo og få masse ekstra ubehagelige bieffekter når jeg allerede har el.

Skrevet

nei, det er ikke bortkastet. jeg har EL hver eneste syklus. Da jeg prøvde første gang så fikk jeg pergo etter å ha prøvd i nesten 2 år. Fikk det fordi eggene mine var av dårlig kvalitet. pergoen kan hjelpe deg å gjøre eggene dine bedre. Jeg ble gravid i første pause mnd etter første kur. Vi er mange som ikke har fått noen som helst symptomer, det er berre det at man hører mer om de som får det. Jeg merket ingenting

Skrevet

Kanskje jeg virkelig skal høre etter pergo da...

Kan det taes sammen med babyklister? Fikk nettopp i posten i dag :)

Skrevet

ja, spør etter pergo, ikke nøl.Jo før jo bedre. Den har effekt i pasue mnd også. Så man skal ta den annen hver mnd. Hva er babyklister??

Skrevet

Berberis fructus comp4 (babyklister) er et naturprodukt som skal bedre hjemmemiljøet og gjøre det mer attraktivt for en spire å slå seg ned.

Det blir også gitt ved tidlig truende aborter.

Skrevet

ååå, det visste jeg ikke. jeg som har mistet 2 ganger burde kanskje prøvd dette. men er det ett legemiddel eller ett naturmiddel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...