Gå til innhold

Begynnende bekkenløsning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid i uke 16, og har de siste to ukene merket at jeg har veldig vondt i baken(inne i hver rumpeballe...). Jeg var frisk som en fisk i mitt forrige svangerskap, så dette med å ha plager er helt nytt for meg. Kan dette være et tegn på bekkenløsning? Bør jeg oppsøke lege/jordmor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Det er jo så forskjellig hvordan man oppfatter dette med bekkenløsning. Men sånn du beskriver det,høres det sånn ut.

Jeg fikk akutt bekkenløsning på søndag. Det sitter på hver sin side av halebeinet. Og det gjør møkkvondt nedover og innover til tider..

Skrevet

Det høres ut som bekkenløsning ja. For meg føles det som det hogges en svær kniv inn i hver rumpeballe. Inni der lissom. Også iler smerten nedover lårene bak. Det blir verre jo mer jeg rører på meg. Og hvis jeg sitter eller ligger stille i samme stilling lenge, stivner jeg helt og har vondt for å gå. Bekkenløsning opptrer sikkert litt forskjellig fra person til person. Hør med legen din så får du vite det sikkert.

• 2 uker senere...
Skrevet

kan være- men trenger ikke nødvendigvis...

jeg har gått med sterk bekkenløsning omtrent fra dag 1 og det er ikke farlig i det hele tatt. Det påvirker ikke barnet på noen som helst måte- men det vil i tilfelle bare bli vondere og vondere- som regel.

Jeg har hatt hjelp i å gå til fysioterapi og skal til kiropraktor i morgen- akupunktur skal jeg til i neste uke... det er et styr...hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...