Gå til innhold

Noen spørsmål - for tidlig testing?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er altså i 2.pp, jeg har IKM lørdag eller søndag. Denne pp'en har jeg vært særdeles avslappa, har en helt sikker følelse på at vi ikke har hatt klaff denne måneden selv om vi har hatt sex hver/hverannen dag hele perioden.

Likevel tok jeg på en QR-test i går siden jeg hadde en dobbelpakke liggende, bare for å få bekreftet at jeg har rett. Den var da også negativ, men tenker nå i ettertid at det er vel kanskje altfor tidlig å teste med QR? Var jo tirsdag i går og jeg har IKM først lørdag/søndag. Gjelder "4-dagers-regelen" alle tester eller er det kanskje bare CB? Det blir vel uansett for mange dager for tidlig til at jeg kan være sikker??

Men har ingen følelse av å være gravid altså, ingen symptomer, føler meg helt "vanlig".

Noen som har noen tanker om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

qr er visstnok litt mer sensitiv enn cb, men av egen erfaring så synes jeg at qr slår ut positivt veldig sent.

Du burde heller ta deg en tur innom www.billig-test.dk

Der får du 20 tester for 150 kr tilsendt portofritt( strips) og de er veldig sensitive.

Levering er ca 3 virkedager før du har dem i postkassen (hvis du betaler online med kort)

Skrevet

Ja, i går var jeg å bestilte på billig-test, både EL- og graviditetstester. Veldig billig og enkelt :o)

Du sier at QR slår ut positivt veldig sent....hva mener du med det? Hvor lenge etter IKM f.eks har du erfaring med at den slår ut?

Skrevet

QRer ikke mer sensitive nå lengre da du kan bruke CB sine enda tidligere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...