Gå til innhold

kneppe lyd fra magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet noen hva det er?og om det er normalt?er 32 uker på vei:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hørte det på min faste dopause her i natt jeg og. Jeg er 31+5. Har lest tidligere her at den lyden kommer fra leddene til babyen. og det er visst helt normalt.

Skrevet

lyden kommer som regel på kvelden når han er mest aktiv så da er det sikkert det ja at leddene beveger seg :)

Skrevet

Jeg har opplevd det mange ganger. Aner ikke hva det er. Har spurt jm også, men hun hadde aldri hørt det.. Men har hørt andre som også sier de opplever det, så tror det er ufarlig og helt normalt. :-)

Skrevet

Det har jeg også opplevd endel den siste uka!! merkelige greier:) hver gang jeg har hørt det har jeg bare tenkt:"åh!!nå går vannet!!:)" men neiiiida.. er 39+2 uker på vei..

Skrevet

Er det ikke babyen som hikker da? Den ligger jo sikkert med hodet ned nå og for meg så føles hikkingen som kneppelyder!

Skrevet

Det er ikke hikking nei. ;-))

Det er stor forskjell på det du... Kanskje du ikke har opplevd slike kneppelyder? Det er ikke alle som gjør det har jeg forstått.

Skrevet

Jeg har også hatt denne kneppe lyden noen ganger. Både i dette svangerskapet og i det forrige.

Aner ikke hva det er, men hører om en del som har det ja.

Skrevet

jeg hører dt samme av og til ganske underlig lyd=)hehe aner ikke hva det kan være.Men tenker på denne hikkingen jeg har en aktiv jente i magen me mye liiiiv!hehe men ingen tegn til noe som helst hikking....!?er det jevnlig rytme på det siden dere vet det er hikking?!

Skrevet

Hos meg er hodet festet og ligger dypt i bekkenet. Jeg kjenner hikking som rytmisk dunking nede ved bekkened, litt ved ene siden. Kan minne litt om små spark, og har omtrent samme takt som pulsen min. Det lager ikke noe lyd, og man kan se det fra utsiden. Kneppelydene kommer gjerne under store bevegelser og man kan tydelg høre dem.

Skrevet

tror ikke jeg har opplevd at jenta vår har hatt hikka!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...