>>>>>>m<<<<<< Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 3D-ultralyd, får man det kun på private klinikker eller får man det hos det offentlige og nå? Er dette et tilbud for alle eller ved spesielle tilfeller?
FrøkenGlad m jente i magen? Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Vet ikke hvordan det står til hos det offentlige, men privat 3d/4d ul kan alle som vil få. Koster alt fra ca 750-1500kr avhengig av hvor man drar. Jeg betalte 800kr hos kvinnedoktor på nøtterøy. De var utrolig hyggelige og flinke:-)
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 26. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2007 ÅÅÅH, det hadde jo vært så morro å gjort! Var det merkelig å se bayen på den måten eller? Er det like stilig som man ser på bilder? Hvor mange uker var du når du tok det da? Hehe, mange spørsmål her, gitt, men nå ble jeg litt ivrig ;-)
FrøkenGlad m jente i magen? Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Det var helt fantastisk, lignet den blivende storebroren på en prikk:-) Jeg var 24 uker, hadde flaks. Hun som var inne før meg var like langt på vei, men fikk dårlige bilder fordi babyen hennes hadde vokst mindre enn min. Burde vente til uke 27-28 eller no:-) Fikk jo med dvd med filmingen av babyen + bildene i tillegg til å få bildene i papir form.. Anbefales virkelig:-)
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 26. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2007 Oi, såpass ja :-). Det MÅ jeg og, hehe. Skal ringe med engang, kjenner jeg :-), Men hvor...hmm? Får sjekke kvasir om det finnes noen privatklinikker litt nærmere meg :-). Tusen takk for tips!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå