Dina1 Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 ....å spise god og feit sjokoladekake kl ni om mårran? Hehe, mange rare ting man får seg til å gjøre når man e gravid gitt!:) Ha en flott dag, alle medgravide!
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Det er helt flott, det! Eller hva med hamburger...? Ha en god!
Fløffy Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Må man være gravid for å synes at sjokoladekake er godt kl. 9 om morran? Jeg ELSKER sjokoladekake til frokost (om enn det IKKE skjer ofte at jeg gjør det, altså!)
Noddy78, en av hver! Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Det er jo bare skikkelig godt! Husker det var dagen derpå frokost før i tiden med et stort glass melk til!! hihi Kos deg med kake!!!
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 Uff, aldri vært så usunn i hele mitt liv, som jeg har vært i dette svangerskapet.... Det er liksom nå jeg skal spise sunt og passe på at babyen har det bra.... Men jeg klarer rett og slett ikke å la være søtsaker... Det går på is, sjokolade, smågodt.... Uff jeg har skikkelig dårlig samvittighet......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå