Gjest Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Skal på apoteket nå å kjøpe EL test, tenkte på CB. Men det jeg lurer på er om CB har andre enn en digitale eller er det den som anbefales? Hadde strips fra billigetester.no forrige mnd..ikke helt fornøyd med dem.
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Hei! CB har bare de digitale el testene (sjekka www.clearblue.no). Jeg bruker dem, og er fornøyd! Er ikke noe særlig god på å tolke resultater på vanlige el tester. Også syns jeg det er mindre stress når jeg slipper å tolke... På CB digital får du tydelig svar. Men det er jo selvfølgelig hver sin smak.
Gjest Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Jeg bruker CB digitale tester og er veldig fornøyd. Greit å slippe tolking . Men husk at du får de testene MYE billigere dersom du kjøper de på nett enn på apoteket! Var på apoteket og kikket i går og der koster de 269 kr. Sist kjøpte jeg på babyklar.no og betalte kr 199
Gjest Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Ok takker for svar. CB it is!!! Løp og kjøp..eller ja sjekke på nettet. Begynner å teste i helga..må sikkert kjøpe 2 stk. Syklusen varierer fra 26-31. Blir dyrt men ok. Satser på at det er verdt det!
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 Jeg er veldig fornøyd med quick response sine også. Har prøvd begge deler, men en fordel med CB er at en slipper å tyde streker..
emporium Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 cb digital koster 199,- på www.billige-tester.no nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå