Gå til innhold

Kul i brystet (samme som 2.tri)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg oppdaget en kul i ene brystet i går og når jeg kjente bedre etter oppdaget jeg en til!!! Kjempeekkelt. Men jeg håper nå på at det kan være en melkekjertel jeg kjenner eller noe sånt. Har noen annen oppdaget noe sånt så tidlig? Jeg er 20+3.

Skal til legen i morgen så da tenkte jeg å spørre henne, men det er så lenge å vente..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ogs kuler i begge brystene, og det blir bare flere og flere av dem..

Melkekjertler her i gården i hvertfall. Kroppen er i rute og gjør seg klar til det lille livet som skal komme..

 

Skrevet

Det var godt å høre!! Bekymrer meg kjempemye. Dette er nr 3 og jeg har ikke hatt det med de to andre. Gjør det vondt når du trykker på dem? Det gjør det ikke på meg, innbilte meg det skulle gjort vondt hvis det var melkekjertler?

Ser vi har termin omtrent samtidig:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...