Gå til innhold

Noen som vet noe om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter spykisk på jobb. (når jeg slutter skal jeg jammen få lagt ut det brevet slik at dere kan få lese hvor tragisk det virkelig er der)

Uansett, legen var helt oppgitt å bare rista på hodet å sykemeldte meg i en måned. Jeg kan aldri går tilbake til den jobben:( Har søt jobb si juni, men får ingenting. Hver gang jeg nevner jeg har to så små unger blir de skeptisk. Så nå skal jeg til legen å snakke med han igjen i morgen.

Det eneste jeg får er deltid, men det har vi ikke råd til. SÅ kan jeg da få noe dekka? (tenker på de 60% jeg ikke får) Jeg kan ikke være der. Jobben er ikke interessert i å hjelpe meg med å få kommet i ny butikk (enda der er mange ledige plasser over alt)

Hva pokker gjør jeg? Jeg kan jo ikke sykemelde meg i all tid, og har ikke råd til å gå ned til 40% stilling (men ser ut som jeg må) Er det noe slags form for støtte å få i min situasjon?

*oppgitt*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*dytterlitt*

Skrevet

snakk med fagforbundet kanskje? vet hvordan du har det, var i samme situstion selv...

Skrevet

Det går ann å få dagpenger selv om du jobber noe, men jeg vet ikke hvor mye det vil utgjøre. Det kan du spørre om på NAV.

Ikke nevn at du har 2 barn hvis du tror det er det som forhindrer deg fra å få jobb. Så lenge barnepass er i orden er det ikke noe arbeidsgiver har noe med.

Kan du ta to deltidsstillinger?

Lykke til.

Skrevet

Ja, off vet selv at det ikke altid er så positivt. Føler en må være litt ærlig, off nei dette er ikke lett.

Men får høre med legen hva han har å si.

Skrevet

når det er snakk om 60% jobb, er det da enkelt å få jobbe mer slik det blir 100%? Er du fagorganisert burde de kunne får deg relokalisert til en annen butikk.

Prøv å få det at du har to barn til noe positivt. At du er sikker arb. kraft fordi du vil ha trygge rammer for familielivet, eller at det er greit å vere ferdig med spebarnsperioden....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...