Lykkebarn og Mathilde Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Skal på intervju neste tirsdag kl. 14. Grugleder meg masse nå. Dere får krysse fingre og tær for denne har jeg lyst på.... Er skikkelig spent kjenner jeg. Alt for lenge til tirsdag...he he
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Åååååh så spennende!!! Her skal vi krysse fingre og tær både store og små og håper du får den. Du er så tøff, jeg hadde tenkt "å nei, jeg hater intervjuer, tirsdag er jo alt for kort tid til" men du vil på intervju, du! Det går sikkert kjempefint, de er heldige om de får deg :-)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 åååå så utrolig spennende!!! Jeg begynner å svette bare ved tanken på intervjuer jeg hehe, men har funnet ut at så lenge man er seg selv 100% så er det det beste :-) skal krysse det som krysses kan ;-) (etter amming så funker det også hihi) LYKKE TIL!!!!! Klem
Millapril Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Wow, så spennende! Heldige deg! Dette går så bra. Intervju er kult, da får man skjerpet seg litt og tenkt igjennom hva man er god på. Gleder meg til å høre hvordan det gikk og til å si gratulerer med ny jobb når den tiden kommer! Så moro!!
Gjest Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 Åh, lykke til!!! Litt misunnelig på deg nå. Vil egentlig også finne på noe nytt, men jeg tørr rett og slett ikke.. Må nok bare manne meg opp jeg. Krysser fingrer og håper på gledelige nyheter fra deres kant!
Bellen^2 Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 Så flott! Masse, masse lykke til!! Dagene kommer til å fly og snart er tirsdagen her:)
Två små trollungar Skrevet 28. september 2007 #7 Skrevet 28. september 2007 Så kult! Ska tenke på deg på tirsdag, krysse fingrene og "hålla tummarna" som vi gjør i Sverige! Lykke til!
Solstråle72 Skrevet 29. september 2007 #8 Skrevet 29. september 2007 Så flott, kjempemoro! Ønsker deg veldig masse lykke til og vi krysser selvsagt alle fingre og tær :-)
Endelig ny spire i magen Skrevet 29. september 2007 #9 Skrevet 29. september 2007 Vi krysser fingre,tær og alt annet som kan krysses for deg. Venter spent på hvordan det går! Du er ei tøff jente som veit hva du vil. så jeg håper og tror du får deg ny jobb nå c",)
Bellen^2 Skrevet 1. oktober 2007 #10 Skrevet 1. oktober 2007 Lykke til på intervju i morgen! Vi skal heie på deg og krysse fingre og tær:)
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #11 Skrevet 1. oktober 2007 Ja lykke til i morgen. Skal tenke masse på deg!!!!
Millapril Skrevet 2. oktober 2007 #12 Skrevet 2. oktober 2007 Lykke til i dag, vi venter spent på å høre fra deg hvordan det gikk...
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 2. oktober 2007 #13 Skrevet 2. oktober 2007 lykke til i dag!! Venter spent på oppdatering :-)
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #14 Skrevet 2. oktober 2007 Følte at det gikk bra, men de hadde mange gode kandidater. Håper at jeg kommer videre til neste runde. Uansett var det veldig bra å komme på intervju. Jeg er jo litt ute av trening etter alle disse årene på samme sted. Får ikke høre noe mer før i slutten av neste uke.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 2. oktober 2007 #15 Skrevet 2. oktober 2007 Gikk helt sikkert strålende!! Skal krysse fingrene for deg :-)
Bellen^2 Skrevet 2. oktober 2007 #16 Skrevet 2. oktober 2007 Så flott at intervjuet gikk bra! Jeg rotet meg helt bort i babytåka da jeg var på mitt:) Da fortsetter vi å krysse fingre og tær til slutten av neste uke:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå