Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Lurer på om noen av dere fikk tidlig vondt i ryggen. har moderate murringer nederst i ryggen (korsryggen og halebeinet). er værst når jeg sitter. Er bare i uke 5+3. redd det skal gå galt igjen. Har mistet tidligere.
snart mamma til 4 <3 Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Ja , lignende mensenmurringer på ditt stadium er vanlig. Her er det en livmor som begynner å strekke seg- og det kjenner mange. Ta det rolig- det går bra inntil det motsatte er bevist.... ta ingen sorger på forskudd du :-)
Mamzen Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Jeg hadde masse mensen smerter de første 3 mnd kanskje, visste ikke at jeg var gravid da, så jeg var sikker på at NÅ kom mensen, ble lurt mange ganger Vanlig med stikkinger i underlivet også, men prøv å slapp av, det er ikke noe du kan gjøre til eller fra likevel..
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 Jeg hadde også vondt i korsryggen de første ukene. Var sikker på at jeg ville få problemer med bekkenet, men har ikke hatt noe som helst problemer etter det. Og det er jo et godt tegn når en kjenner noe er på gang så tidlig i svangerskapet. Ikke enkelt å ha følelsen av å være gravid ellers.Jeg hadde blødninger i uke 8/9 og var sjeleglad for hver et symptom jeg kunne kjenne, så jeg visste spiren fortsatt vokste.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 Er og gald for alle symptomer jeg kjenner... men kjente smerter i ryggen da jeg mistet første gang.... men dette er likevel litt anderledels om jeg husker riktig... Pleier aldri ha smerter i ryggen til vanlig.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #7 Skrevet 26. september 2007 ja, helt vanlig. Svangerskapets første mnd har menslignende-smerter..helt vanlig. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå