Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 min baby sover nesten natten gjennom og begynner å sparke med en gang jeg våkner om morgonen(kl 8-9)... men dette har ikke vært hele tiden..til uke 28/30 så sparket han om natten og.. men han er kjempe aktiv om dagen da.. noen som har opplevd det samme eller..?..
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Samme her... Litt urolig i det jeg legger meg, så sovner den...våkner med meg. Sånn er det om dagen også..tydelig skille på våkne og sove perioder. Men, er i uke 38, de våkne periodene er veeeldig lange og aktive nå..nesten ubehagelig. Vondt når hun snur seg...stikker kraftig nedover mot underlive mitt.
Jorunn79 m/ jente i magen Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 For vel et par måneder siden sov baby hver natt... våknet ikke før jeg hadde kommet på jobb Så endret rutinene seg litt. Hun var plutselig våken hele natten og jeg hadde 14 dager med lite nattesøvn.... så snudde alt seg tilbake og baby fortsatte med å sove om natten. Er nå i uke 35... Og har en veldig aktiv baby i magen spsielt om natten. Det virker som baby har mye mindre plass enn før. Bevegelsene er mange og større likssom. Får ikke lov til å sove hverken på høyre eller venstre side (av baby)... og på ryggen er det totalt umulig å sove. Ender opp med at jeg sover 30 min om gangen gjennom hele natten. Kommer til å bli slitsomme uker til termin hvis dette fortsetter... er fremdeles i jobb (1,5 uker til) men i dag var jeg så kvalm grunnet lite søvn at jeg kastet opp hele morgenen. Har derfor tatt en sykedag.... Har fått beskjed om at jeg har litt lite fostervann.... og at de kommer til å ta baby før tiden hvis hun ikke har det så bra... lurer på om det er derfor jeg kjenner så vanvittig mye mer aktivitet?!
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 hmmm...min baby har hatt rutiner hele tiden inntil uke 28/30..da ble den stille om natten... jeg får ikke lov å sove på noen av sidene jeg heller..han sparker og styrer på..har en veldig aktiv baby jeg og...det er nesten litt vondt når han drar foten sin gjennom magen..det er ubehagelig når han sparker... ja du kjenner det sikkert bedre når du har lite fostervann men jeg har helt passelig med f.vann og jeg kjenner han nesten hele tiden:-) synest det er deilig at han ikke er så aktiv om natten lenger men heller på dagen...men litt rart ettersom en er vande med det og plutselig forandrer dette seg.. sover veldig urolig jeg og om natten,forloveren min får ikke sove stakkars og han skal på jobb...jaja dei får bare bli vandt med det! er ikke lett å vite noe om hva som skjer med den lille i magen alltid:-P
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 Tvert imot du. Turbotimen hele natten hos meg, hehe.. :-) Den mer mest rolig tidlig på dagen når jeg står opp.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 jaja vi har forskjellige babyer:-) lykke til jenter:-)
petrus Skrevet 26. september 2007 #7 Skrevet 26. september 2007 Babyen min sover også det meste om natta, heldigvis sier jeg... men har en VELDIG aktiv periode på ettermiddagen/kvelden i ca 2 timer som ikke er noe behagelig nei... Kjennes ut som om at han vil slå hull i magen å komme ut.. Er i uke 38 i morgen, så det nærmer seg slutten...
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #8 Skrevet 26. september 2007 ja men det er bra:-) min er aktiv om morgonen,midt på dagen,og er stort sett aktiv resten av dagen..noen sove pauser inni mellom...så begynner han fra 8-9 igjen..da er han mest aktiv..da er det vondt og han drar foten sin over magen og styrer på:-) så rundt legger tider(12-00.01)så legger han seg til og sover til neste morgen.. dette har han gjort nå i snart 2 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå