Gå til innhold

Når få nr 3???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har ei jente på 2 år og 7 mnd.Så har eg ein sønn på 5.5 mnd..Når vil de anbefale at eg får nr 3??

PS!!Eg er veldig babysjuk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg ville timet det slik at den yngste var cirka 2 år. Jeg har 20 mnd mellom mine to og den yngste er nå 18 mnd. Skulle jeg hatt et barn til, så hadde 18-20 mnd imelllom vært et minimum.

Skrevet

Jeg var også veldig babysjuk like etter alle mine tre barn, de to første er det 20mnd mellom. Min erfaring er at det var for tett. Når lillesøster kom, ble storesøster plutselig så stor! Jeg følte at jeg ville ha hatt mer tid til å nyyyyte at hun var lita før jeg fikk en ny baby! Jeg hadde nesten en liten sorgreaksjon fordi jeg "mistet" lillejenta mi (førstefødte). Bare tull sikkert, men sånn følte jeg det! Vi får kankskje max 3-4 barn i Norge, spre dem litt så du virkelig får god tid til å kose, observere og bli kjent med dem før de får nytt søsken? Ideelt vil jeg personlig si er 2.5 år mellom søsken, blir aldersforskjellen for stor, så får de jo ikke så stor glede av hverandre som lekevenner i oppveksten? :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...