Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 tenkte å prøve å bli litt sunnere.......
meg & to små vampyrer Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Stek med løk, hvitløk, kidneybønner, paprika pg evt tacokrydder! Gratiner i ovnen med lit naturelle yoghrt og ost. Server med fajitaslefse/wraplefse ved siden av! Og evt salat om det er slikt du liker.
Gjest Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 Tenkte også taco, men det er jo ikke alltid så sunt:) Hva med kyllingburger med grove polarbrød, salsa og råkost salat til? Gutta mine er glad i det. 1 pk kjøttdeig blander raskt med 0,75 ts salt pepper 0,5 paprika krydder 1ss worchestersaus 2-3 ss brødsmuler eller semulegryn 1-2 dl kaldt vann 1 egg Formes til burgere, og stekes. Kan også lages som kjøttboller, og kan serveres meg grønnsaks/tomat saus og pasta, eller hjemmelaga mager potetmos, grønnsaker og td. salsa.
Himmel og hav Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 kyllingburgere! Bland i et egg, og litt heftig krydder (chili, hvitløk, garam masala) osv. Masse salat, tomat og sånn. Hvis ikke du vil ha hamburgerbrød så kan du servere de med ferskt rugbrød med litt mangochutney på.
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 26. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. september 2007 gode tips.. ble sulten nå jeg.. flere ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå