Junigull 08 + julispire Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Forstår veldig lite av disse mannfolka altså! - og de sier vi er rare!!!! VI har blitt enige om når vi ønsker å se oss selv som prøvere, april 09. og om jeg hinter til at vi kanskje skal prøve tidligere hører jeg bare at vi er blitt enige om april 09. greit nok! men så, i går, for andre gang etter TR var her for 12 dager siden har vi sex og han kommer inni meg! Jeg tenker veldig mye på det, vi bruker ikke prevensjon, så han vet godt hva som kan skje da!!! jeg blir rar jeg... skal jeg bare "leve videre" og ikke ta det opp med han..? lurer fælt på hvorfor han gjør det om han ikke ønsker at det skal bli noe baby enda... deilig å få det ut!! digger dette forumet altså!! ha en fin dag, jenter! Stor klem
smeltpåtjukkaigjen Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Hm...skjønner den, altså! ikke lett å forstå seg på, disse karene! Men kan jo hende at enten så blir han så revet med i farta, at han ikke klarer å ha nok selvkontroll til å gjøre sånn han egentlig har tenkt.. Eller så (og det trenger ikke være noen motsetning) , så syns han langt bak i hodet et sted, at det egentlig ikke gjør noe om det skjer nå; ) Mannen min har frustrerende god selvkontroll, skjø.. Jeg blir heller oppgitt over at han er sååå kjapp med å avbryte for å være helt sikker på at vi har kontroll. Hm.. Men blir du ikke glad hvis det skulle skje noe før, da?!: ) jeg mener, han kan jo ikke eg skylde på deg hvis han ikke tar ansvar selv, før planlagt prøvetid..? Håper dere finner ut av det!: )
Ella-83 Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Du skrev nøyaktig det jeg tenkte, Dreamy. :-)
Junigull 08 + julispire Skrevet 27. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. september 2007 hei hei! det har nok lite med selvkontrollen å gjøre.. Vi har "hoppet av i svingen" siden april, og det har han klart fint hver gang med god margin. Så der har han stål kontroll. Har spurt han også, og han sier det at han merker det såpass tidlig at han har "god" tid på å trekke seg ut. Vi fikk i går et "her bor" skilt av mamma og pappa. Sambo takket og syntes det var fint. men så spør han hvor setter vi navna på de små når vi blir fler? - med et søtt lite smil. Kanskje er jeg vel optimistisk men jeg tror han har tenkt en del og er på god glid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå