skytter83 Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 tok dere med urinprøve hjemmefra når dere skulle på ul, eller fikk dere ta urinprøven på sykehuse samtidig som dere tok blodprøven?
Sj80 Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Eg tok urinprøven på sjukehuset, i eige glas som eg fekk då eg var på ul.
Sunniva78 har to små Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Du får glass når du er på UL:-)
skytter83 Skrevet 26. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2007 Det e bra. Vi har nesten en times kjøring til sykehuse, så d hadde vært litt langt å¨frakte en urinprøve. Må vell få sendt det spørreskjema før æ ska på ultralyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå