Tubbies Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Jeg har verdens beste sovehjerte, men nå begynner jeg å få problem med søvnen... Vanskelig for å sovne til, vokner ofte på natta *bla bla* Også er det to måneder igjen.... Flere??
Teltpluggen Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Rett under tre mnd igjen her, og sliter litt med det samme.. Sover rett og slett MYE lettere enn før.. Noe som irriterer vettet av meg. Pleide å kunne sove gjennom de verste tordenvær før.. Nå våkner jeg om katta mjauer utenfor vinduet..
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Jeg e sykemeldt pga søvnmangel. sover spesiellt dårlig morgentimene.. 4,5,6 og så må jeg på jobb. Så det gikk ikke for meg å gå i et vakum på jobb. Irriterende, for en kan jo ikke ta noe medisin for det når en er gravid. Og som deg er jeg vant med å få sove uansett:-(
Fløffy Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Sover godt fra 22-02 og etter det er jeg våken hele tiden. Hadde det sånn HELE første svangerskap, men nå har jeg heldigvis bare hatt det siden u 30.
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 Jeg sovner som regel rundt klokka tolv på natta, og sover så som en stein frem til et sted mellom tre og fem på morningen. Etter det ligger jeg våken i et par timer, og så sovner jeg igjen..
Sussa jan 2016<3 Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 har sovet dårlig siden eg fikk bekkenløsning, har så vondt for å snu meg i senga. kan bare ligge på sidene, og blir i tilleg så lemster i lår muskulaturen at det kjennes ut som eg skal få liggesår.(AUUU) ligg eg på ryggen begynner begge lårene å sovne av(får prikkinger i de) bare på få sekunder.... magen kan eg bare glemme å ligge på....!!!! I tilleg må vi jo ha 1 til 2 tisseturer i løpet av natta+ den gruelige halsbrannen;) Halsbrannen har eg begynt å få bukt på med tabeletter.... Bekkenløsninga har eg blitt mye bedre fra etter at eg begynte med akupungtur..(klarer faktisk å ligge på ryggen og no....Deilig) Tissinga den e no der, det får eg leve med. Men sånn alt i alt så har eg ikkje sovet så godt som eg gjør no, siden 1 trimester da sov eg overalt,og omså fra 20-08.
Jorunn79 m/ jente i magen Skrevet 26. september 2007 #7 Skrevet 26. september 2007 JAAAAA!! Signerer denne!!!
Lille Bo Skrevet 26. september 2007 #8 Skrevet 26. september 2007 Kjente meg virkelig igjen her! Har og to måneder igjen : ) Sover godt til kl 03.38 og da kan jeg ligge våken i tre timer før jeg sovner igjen utpå morgenkvisten.......Går nå fra 100 % sykemeldt pga blødninger til aktiv sykemelding. Greit å ikke måtte stå opp kl 7 etter et slikt søvnmønster..................
Rakri Skrevet 26. september 2007 #9 Skrevet 26. september 2007 Jepp, hører nok med her ja. Uansett hvilken side jeg ligger på er det en av dem som sparker. Akkurat det er forsåvidt sjarmerende, men det som er plagsomt er at bekkenløsningen gjør det så smertefullt når jeg skal snu meg. På rygg har jeg aldri klart å sove, men nå mister jeg også pusten om jeg forsøker å ligge på rygg. Og magen er jo såklart bare å glemme.... Må opp på do minst annen hver time, som regel hver time. Men heldigvis er jeg jo hjemme nå, så man har da mulighet å duppe litt i løpet av dagen. I uke 31 nå.
Bystedt Skrevet 26. september 2007 #10 Skrevet 26. september 2007 Jepp, noe så grønnjævlig åsså!! Må duppe litt i løpet av dagen for å orke med...
2barnsmorønskerseg1til Skrevet 26. september 2007 #11 Skrevet 26. september 2007 Har 5 uker igjen og sover kjempe dårlig;( Klikker snart;( zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
de tre bukkenebruse Skrevet 26. september 2007 #12 Skrevet 26. september 2007 jeg våkner hver gang jeg strekker på meg om natten pgav at hver gang så får jeg sjikkelig smertelige legg kramper !!! det er sååååå vondt!hehe
Gjest Skrevet 26. september 2007 #13 Skrevet 26. september 2007 Jaaaa!!!! Sover kjempedårlig, men nå ble jeg litt trøstet av å høre at dere andre har det på samme viset. Jeg sender dere en tanke i 3-4 tida i natt. Da pleier jeg å våkne og er lyyyys våken :=)
2 søte små:-) Skrevet 26. september 2007 #14 Skrevet 26. september 2007 Jeg er også med her gitt. Våkner ofte i tre-fire tiden og er våken i noen timer..
jubelmus Skrevet 27. september 2007 #15 Skrevet 27. september 2007 Jada....jeg sitter jo her og blomstrer så. *sukk*
Gjest Skrevet 27. september 2007 #16 Skrevet 27. september 2007 Signerer denne...Phuuu..54 dager igjen.. Og det blir vel ikke MER søvn på nettene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå