Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Snuppa er 5 mnd, men mensen har ikke kommet.Jeg ammer, men ikke på natten. Tenk om je er gravid ????????Men da må jeg jeg vel ha hatt mensen først?
snart4barnsmamma Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Eg har heller ikkje fått mensen igjen.Sønnen min er 5,5 mnd,, Med første mann kom ikkje mensen igjen før ho var 9.5 mnd,,,Det kan gå lang tid. Ein kan bli gravid sjølv om mensen ikkje er komen tilbake. Ta ein test om du er usikker...Det er mitt råd.
mamma til en prinsesse Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Jeg har heller ikke fått mensen igjen. Jenta mi er snart 13 mnd. Ammer enda, men har ikke ammet om natten siden hun hun var 9 mnd. Og jeg er ikke gravid . Og jo du kan bli gravid fr mensen kommer igjen.
Musemor med tre søte små Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Jeg mistet melken for 3 uker siden og fikk mensen tilbake 2 uker etter. Det er ikke sikkert du får den tilbake så lenge du ammer. Nyt det. Men om du er i tvil så kan du jo bare ta en test
Gjest Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 Du kan være gravid selv om du ikke har hatt mensen ennå. Eggløsning (da du kan bli gravid) kommer før mensen.. Så ta en test for å være sikker! Jeg har ikke fått mensen tilbake, og han er 4,5 mnd. Bare nyter det så lenge det varer jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå