Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 ..har gjort det til vane å se frokost tv, drikke kaffe og slappe av om morgenen nå som jeg har startet permisjon. Men så snart Godmorgen Norge er over, kommer det mest irriterende programmet jeg har opplevd! Frokost Quis! Den stemmen til hun som leder det...helt sinnsykt irriterende! Skrikende...støyende..og så platt! Jaja..jeg skrur av, vet jeg er dum som irriterer meg..men men.. :-)
Teltpluggen Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Liker ikke det programmet jeg heller, så jeg ser på BBC Food i stedenfor:) MYE kjekkere! Liker ikke hun der i seerkonken.. Og de som svarer på spørsmål er jo helt tullete.. EN BEGYNNER MED RUTA I MIDTEN.. IKKE den dere der langt oppe i venstre hjørne.. Selvfølgelig finner en ikke ut hva bildet er av da...
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Haha..helt enig...det verste er at jeg, distre som jeg er...lar dette stå og dure til jeg plutselig lurer på hvorfor jeg er så hissig...den stemmen er bare helt utrolig kvass...enig!
snart mamma til 4 <3 Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 ENIG!! Fullstendig hjernedødt program- at ikke TV2 har mer skamvett til å finne på noe annet!! Og de som er vertinner vil være vertinner! Her ser jeg bare på NRK- så slipper jeg å komme bort i dette igjen ;-)
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 Får gå over til NRK jeg også. Ja..at ikke Tv2 skammer seg over så lavmåls program fatter jeg ikke.
Mamzen Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 Ja, det maseprogrammet ser jeg aldri, de er jo helt hysterisk slitsom og teit!!
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #7 Skrevet 26. september 2007 Teit som bare det, men som en annen her skriver, jeg har også tatt meg i å la det stå på...forferdelig. Tv2 kunne nesten sendt hva som helst annet uten at det ble verre...Et kjekt matprogarm, kanskje?
Maren-mi Skrevet 26. september 2007 #8 Skrevet 26. september 2007 HELT ENIG med deg !!! For det første er det et drit-program, som bare lurer penger ut av folk, og så er det hun dama der ja, som er veeeeeeeeldig irriterende. Jeg skrur også av etter god morgen-norge er ferdig. Dumme tv2 som satser på et sånt program...tjihhiii
Rakri Skrevet 26. september 2007 #9 Skrevet 26. september 2007 JA OG JA!!! Var på kontroll idag, og på venterommet var tv`n på med den kakledama... utrolig at noen gidder å dumme seg sånn ut på tv.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #11 Skrevet 26. september 2007 ...skulle kanskje gitt tv2 beskjed om hva vi synes...hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå