La Perla Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Nå¨har kanskje ikke alle like kraftige øyenbryn som meg, men jeg synes det er ganske mye kav å holde dem sånn nogenlunde velformede. Jeg går og får dem nappet/vokset i ny og ne, og så skal jeg loiksom prøve å holde dem selv, men etterhvert tar de helt overhå¨nd, og så gir jeg opp. Så¨må jeg gå til hudpleieren igjen og få gjort det. Jeg har sett noe som her "øyebrynstrimmer" i en butikk, men det så ut som om den skulle brukes til å barbere dem med - og det er vel ikke så lurt? Har dere noen hete tips? kan man f.eks vokse dem selv??
Gjest Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 du kan vokse selv ja. eller du kan nappe med sånn nappemaskin... gjør det kanskje enklere. kan også ta laseroperasjon så slipper du hele dritten... hehe... de selger også noe skalpellignende greier til å skjære bort hårene, det skal visst være bra.. hehe... jeg bruker øretrimmeren til sambo jeg (hehe...) men har ikke så kraftige hår da...
La Perla Skrevet 26. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2007 Hehe. Flere råd? Her gror øyenbrynene mens jeg venter - ser snart ut som han skotten til Trond-Viggo.
meg & to små vampyrer Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Hmmm... Her er det en vane å kikke over hver morgen eller kveld og ta om det er noe da..
Birgitte Bardått Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 Dette er et godt tips for å holde styr på øyenbrynene: Spray hårspray på en liten tannbørste eller øyenbrynsbørste og gre brynene. Da holdes de på plass hele dagen
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 Øyenbrynskjærer? Prøvd det? Du får kjøpt det på Vita, og sikkert andre steder.. Da former du dem slik du vil ha dem.. fort gjort er det og.. så kan du jo gå over dem et par ganger i uka..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå