RundLurt? Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 synd for deg da, men det skal vel faan hakke meg ikke du plage meg med!!!!!!! Gå å legg deg igjen du!
Lilly 79 Skrevet 26. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2007 Plager det deg, kanskje? HÆÆÆ??? Og nei, jeg går IKKE å legger meg på kommando!
RundLurt? Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Bare sitt der å vær sur du=0) Jeg er blid som sola sjøl, selv om jeg har diare=0)
RundLurt? Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 Hva F*** vet du om trøstespisinga mi?
Lilly 79 Skrevet 26. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. september 2007 Yppert, er du synsk??? Jepp, lite med sengevalsen her i gården. GIDDER IKKE.
Lilly 79 Skrevet 26. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. september 2007 Jeg? MEG? Nei dette må da være til ræva!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå