Gå til innhold

huff for en natt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er nok veldig bortskjemt med at vesla sover godt på natta, bare en amming mellom 21 og 0700...

men i går fikk hun vaksine, og i natt har hun vært helt kålorm.. har liggi og snøfta og vridd seg og klynket hele natta..

stakkars liten.. tok henne opp i senga mi i tolvtida, ville bare gi nærhet og kos, og selv om hun ikke virket som hun hadde feber, var hun litt varm, så hun fikk ligge med puppen i munn mesteparten av natten, og drikke etter behov samt som trøst..

hadde så vondt av henne!

men jeg blir også trøtt, gitt...

men nå er hun like bortreist som i går etter vaksinene.. burde vært sulten for lengst, men ligger mest og bare stirrer ut i rommet..

tror jeg tar henne til puppen snart jeg.

ikke greit med disse små og de vaksinene, stakkars!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da. Ikke noe moro for noen av dere. Gruer meg til jente mi får vaksine. Håper dagen blir bedre for dere etterhvert :-)

Skrevet

Uff av meg, det hørtes ikke behagelig ut...

Vi hadde store problemer med amminga etter vaksine fordi han mistet matlysten pga av den. HS hadde aldri hørt om dette, men i følge legen min kan det sje, men er uvanlig... Så hvis hun ikke vil ha pupp, ikke press henne, men gi henne vann slik at hun får nok væske.

Sender deg en klem med masse energi og trøst til den lille :-)

Skrevet

aha!

for hun er veldig rørete ved puppen i dag altså!!

gaper ikke skikkelig, og spiser bare litt... skal prøve med litt vann..

Skrevet

Slitsomt det der med vaksine...

Hvis hun har legat ved puppen hele natta kan det jo hende at hun ikke er så sulten idag på morgenen, men at hun kommer seg litt utover dagen.

Skrevet

Vi tok også vaksine i går og jenta mi har ikke hatt lyst på mat! Ho fikk litt feber og har vært sutrete og ikke i form i det hele tatt!! Er ennå ikke i form. Håper det gir seg stakkars små!!!

Lykke til!;)

Skrevet

har ikke hatt matlyst i hele dag, hun veslemora her.

svelger kanskje unna verste sprengen, men så holder det. og da legger jeg henne til uten at hun ber om det..

jaja, nå er vel snart det verste over. vært sutrete i hele dag hun, vesla mi som pleier å være så blid hele tida!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...