VinterSol+2 Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 til baby? her på notodden er det iallefall en butikk som heter catch som selger mye billig ull, bodyer, hals/lue og stillongser.... både til baby og voksne. Er ikke så dyrt i utgangspunktet, og nå er det halv pris. gjett om vi fra barselgruppa handler fletta der da;-)
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Janus, Joha og Troll har ulltøy som ikke er altfor dyrt og samtidig veldig bra!! Nøstebarn og bånsull er det beste, men veldig dyrt Tom og Trine er billig men elendig. Stivt, str som ikke ligner grisen og uformelige plagg. Cubus har med bomull i, men da ødelegger du jo til en viss grad ulleffekten. Men plaggene er gode. HM mister fasongen med en gang, og er derfor ikke verdt pengene men er billig.
Gjest Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 hei! H&M har billig ullbodyer og tilhørende bukser, 80,-pr del, tror jeg, og nå har de 20% på et kjøp, i hvertfall når jeg var og handlet på lørdag:)
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 sparkjøp, der kan du handle på nettet også
2nj♥ Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 Cubus har også ren ull. De er greie synes jeg. HM liker jeg ikke da de mister fasongen. SparKjøp er billig og synes faktisk ullundertøyet er greit. Synes str er helt vanlig og fasongen er fin jeg da, men de blir fort slitt og jeg har opplevd at de rakner/blir hull.... Janus er bra. Synes bodiene deres er litt vide, iallfall på mine barn. Og de er ganske stor i str. Nøstebarn er bra! Litt små i str og dyre. Bånsull er bra, men veldig dyre da. Ikke så glad i strømpebuksa deres etter at babyen begynner å bevege seg litt da bena har det med å dra seg ned..... Beste strømpebukse i ull synes jeg er Safa (er det ikke det de heter tro?), for de sitter veldig godt på, iallfall til barn i bevegelse Joha har jeg også vært fornøyd med. Troll har jeg ikke prøvd...enda!
Enliiitentil? Skrevet 26. september 2007 #7 Skrevet 26. september 2007 Jeg har litt forskjellig til jenta vår; joha ullpysj, kosta 229,- kjempegod! janus bodyer (priser ca. 119,- pr. stk) GODE, myke catch, 99,-, myke og gode de og, men litt tynnere enn janus peanut fra cubus, 119,-, disse er litt grove, men gode nøstebarn ullfleece dress, 495 kr, topp:-) Ellers kan man kjøpe brukt på finn.no:-) PS. HM og Wearhouse har stilongser og bodyer/trøyer til 79,-!
Dudellidallo og Tillo Skrevet 26. september 2007 #8 Skrevet 26. september 2007 Tingen med den dyre ulla er jo at du slipper vaske den så ofte og kan bruke den leeeenge, så da slipper du kjøpe så mange plagg og dermed blir det jo på en måte billig? Tilhenger av Nøstebarn, kjempegode klær!
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #9 Skrevet 26. september 2007 Vi har klær fra Nøstebarn som vi bruker "hele tida", spesielt ullbodyene. Man trenger som nevnt over ikke så mange, lufte den ene mens man bruker den andre, og ha et eller annet i backup hvis den ene må vaskes. De vaskes ikke ofte. Jeg synes dette er ganske billig, slipper jo å handle mange klær. Ellers har vi også kjøpt ullklær fra barnashage.no, ganske likt nøstebarn, men bodyene er større i størrelsen. Gode og myke, veldig fornøyd med både dem og Nøstebarn sine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå