Gå til innhold

Drømte om deg i natt, Dritgrei - he, he

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kjøpte bil av deg, som du svært overbevisende solgte oss:-)

Så nå er du altså bilselger også. Hi, hi.....

Vi er i prosessen med ny bil og valgets kvaler følger meg tydeligvis om natten også...:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ha ha ha ha ha ha

ja du kan kjøpe bilem min, den er veldig fin og søt, men den står helt stille dessverre.... den kommer sge ingen vei, og jeg er låst fast så godt som!

godt å vite at jeg virker somen overbevisende selger, eller....???

ha ha ha det er vel i grunnen ikke så bra!

.-))))

Skrevet

Her jobbet du som effektiv bilselgerdame for Volvo:-).

Og siden jeg kjente deg kjøpte vi, vet du

Skrevet

haha.... Jeg vil jo ha en sånn diger volvo! Jeg ønsker meg det sånn virkelig! Men så er det litt flaut å si - for det er lliksom en sånn popisbil, og jeg lar meg tydeligvis imponere.... ha ha ha ha

vi har råd til det ene dekket kanskje, så det blir med drømmen.

Skrevet

Vi har spart litt, så nå tror vi det blir Volvo V70.

Stor fin bil til oss med mange barn og mye farting hit og dit til foreldre...

Men det blir vel like fullt uansett hvor stor bilen blir, mannen min mener ihvertfall at jeg uansett har med meg et kriselager av både det ene og det andre - og det har han jo rett i.

Så jeg skal nok klare å fylle den også:-)

Skrevet

Dritgrei som bilselger - det er vanskelig å se for seg! Kanskje nettopp derfor ville du gjort suksess i det yrket :-)

Jeg kunne også tenkt meg en V70, så sidrumpa og veletablert har jeg blitt. Vi kjøpte ny stor bil da minstemann kom (en Ford, 7-seter) og den fylles jammen opp den også når vi drar på ferie. I sommer var det ikke plass til mye ekstra, enda vi har tatt ut to av setene og har stor bagasjeplass...

Selv trives jeg egentlig best med den lille Poloen min, men det kan kanskje bli trangt når den lille jenta kommer og det skal være to store seter baki der?

Skrevet

Jeg har også en Polo, som er min og som jeg bruker til jobb og barnehage.

Men nå i permisjon er det pappa som kjører den på jobb, og jeg som har store bilen.

7 seter har vi også vurdert:-)

Går fint med to seter i Poloen..

Skrevet

He he, morsomt!! Kan du selge en ny bil til Karopappa, dritgrei? Han vil så gjerne ha en 7-seter. Aner ikke hvorfor. vi er jo bare 3. Kan det ha noe med stæsjet mitt "bare sånn i tilfelle rottefelle" å gjøre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...