Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Datteren min er 6 mnd nå og sover omtrent ikke noe. 6 timer om natta og en halvtime om dagen. Hun er jo konstant trøtt,gnir seg i øynene og er sur og sliten hele dagen. Men ikke pokker om hun skal sove,kjemper imot for en hver pris.. Bare lurer på om søvnproblemer er arvelig? Samboeren min,altså pappaen hennes sov nesten ikke det første året ifølge svigermor. Hun sleit skikkelig,han fikk sovemiddel av helsesøster og tilogmed det beit ikke på han gitt. Kan det være at snuppa vår har arvet det av pappaen sin?`(Håper ikke det) Eller er det noe som plager henne? Blir helt fortvila jeg,for har prøvd alt føler jeg. Vil ikke sove i vogna si lenger engang. Det var liksom en sikker deal før.. Har vært sånn i 2 mnd er nå,men blir bare verre og verre...
Gjest Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Kan godt tenke meg at det er arvelig ja. Men er jo ikke noen vitenskapsmann ..... Du har sikkert prøvd å ha samme rutiner hver kveld, passet på at det ikke er noen matallergier, stille og kjølig på rommet, ligger på eget rom osv. Mange barn sliter mye med tenner det første året, og dette går mye ut over søvnen. Prøv Dentinox!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå