Suss@ med 3 gutter Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Jeg fikk så sterker kynnere att jeg tårene bare trilla! Så jeg ringte til føden og de ba meg komme opp på en sjekk. Og da jeg kom opp ble vi tatt så godt i mot, fikk eget rom som vi venta på til legen kom. Da tok de ul av både bebien og livmorhalsen, for og se om det var noen fødsel på gang!! Det var det heldigvis ikke:) Men nå gruer jeg meg mye mindre til fødselen, når jeg vet hvor godt man blir tatt imot på sykehuset:)
januarblomst Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Godt at alt gikk bra! Og ikke minst at du fikk en positiv opplevelse på sykehuset! Syns det er så mye fokusert på "alt det fæle" rundt en fødsel. Og det jordmor programmet kan jo skremme vannet av gud og enhver! Veldig viktig at man blir tatt godt imot og føler seg trygge. Da er mye gjort!
hege desember baby Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 så bra at det gikk fint da. jeg har også mye kynnere, ikke noe godt. men det skal vel være slik da.men alltid godt å få det undersøkt hvis man er redd.
Suss@ med 3 gutter Skrevet 26. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2007 Ja men det gjorde så sinnsykt vondt, og kynnere skal jo ikke være så vonde da bare ubehagelige(også kom de jevnt over tre timer, ga seff litt når jeg kom på sykehuset) Og tårene bare trillet da de satte igang,, så nå har jeg vel fått en forsmak på åssen det blir!!:)hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå