Gå til innhold

Kjøpe bilsete i Sverige (Svinesund)....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvilke babybutikker som ligger i nærheten av Svinesund? Vi skal kjøpe nytt bilsete (BeSafe iZi Combi) og tenkte jeg skulle sjekke pris i Sverige. På Barnas og BabyShop koster det 3400,-.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en god del billigere ja, men de har bedre seter til mye lavere pris også..! Akta Graco Cosmic Comfort, Brio Zento, Britax Secura og Maxi Cosi Mobi f.eks., til langt under 3000 sek..! Disse kan brukes opp til 25 kg, ikke bare til 18 kg..! Anbefaler deg å prøve mange seter, ikke bare låse deg på ett sete, men å kjøpe i Sverige er en kjempegod ide med tanke på pris :-) Vi fikk vårt Duologic-sete til halv pris av norsk pris der! :-D

Skrevet

Du har Babyprofsen... Husker ikke navnet på den andre..... Men en ligger på Svinesund og den andre på det nye Nordbysenteret, som er maks 5-10 min. kjøring fra grensa..... :) Du/dere rekker fint begge to. Vi kjøpte Brio-setet på Svinesund, og sparte nok godt over 1000-lappen. Pluss at om dere shopper litt annet som dere trenger, sparer dere inn mer enn bensinpengene for å si det sånn :) God tur!

Skrevet

Happyland på svinesund er billigere enn babyproffsen

Skrevet

Babyproffsen ligger i Nordbyen (kjøpesenteret), mens Happyland ligger i "handlegata" for oss harry turister;o) hehe..

Happyland er mye billigere enn Babyproffsen (og større), men det kan være greit å dra innom begge siden de ikke fører nøyaktig de samme merkene;o)

Skrevet

Vi kjøpte vårt BeSafe iZi Combi på Happyland, Svinesund. Vi betalte 2400 SEK tror jeg. Billigere enn hos Babyproffsen. Jeg ringte de forskjellige butikkene i Sverige på forhånd for å forsikre meg om pris og om de hadde det aktuelle setet inne. Telefonnumrene finner du på www.happyland.se og www.babyproffsen.se

Skrevet

Flott! Da skal jeg ta et par telefoner og sjekke:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...