Heihvordetgår Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Hva er ditt favoritt klesmerke til baby/barn? Her er det Småfolk og Wheat.
Gjest Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 IdaT liker jeg, men HM og Lindex er favoritten av rimeligere merker. Og Iris.
trompetisten Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Bryr meg ikke så veldig egentlig, men jeg elsker alt som er hjemmestrikket. Ellers liker jeg godt Name It. Handler så overalt; Lindex, Cubus, KappAhl og H&M. Cubus har bukser som passer mini best, siden hun er lang og tynn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå