Gå til innhold

Hopper av i svingen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og sambo koser oss litt uten kondom om dagen, men han kommer ikke inni meg, setter på kondom mot slutten liksom. Det jeg lurer på, er om det er noen sjanse for at jeg kan bli gravid da, når han ikke får orgasme inne i meg? Han smører ganske mye, så det kommer ut en del guffe uten at han har orgasme liksom (sorry detaljene). Noen som har blitt gravide på denne måten?

Jeg ønsker meg et barn til altså, så det er ikke meg i mot med et lite "uhell" :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, det var slik jeg ble gravid denne gange ;o) Ikke planlagt nei, men vi synes det er veldig kjekt.

Så heretter blir det ikke noe "hoppavisvingen" nei.

Skrevet

Hehe.. Så artig.. Men jeg skal ikke si noe til sambo.. Hysj hysj :)

Han vet jo at det er en fare for at jeg kan bli gravid, så han blir nok ikke så veeeldig skuffet om jeg blir det, selv om han egentlig ikke vil ha flere barn. Det er jo mye bedre uten regnfrakk på da :)

Skrevet

Jepp...her sitter jeg 23 uker på vei :o) Vi hoppet av i svingen vi også...hehe...men det kommer ting ut utenom utløsningen hans også vettu...du har kanskje sett den lyse vesken? Full av gode celler den ;o)

Skrevet

Ingen ide å hoppe av i svingen hvis du ikke vil bli gravid med andre ord...tjihi ;o)

Skrevet

om han ikke vil ha flere barn så synes jeg det høres ut som en ikke veldig god ide...

Skrevet

Sånn blei vår førstefødte til;-) Vi var vel ekstra uforsiktige og gjorde det to gangar på rad utan skikkeleg dusj imellom, og då låg vel svømmarane klare overalt, tenker eg...hihi.

Heldig uhell!!

No ventar vi nummer 3, er 5+2 på veg :-)

Skrevet

Ikke sikker metode nei, var sånn vi ble gravid nå !! Jeg kan ikke bruke hormonpreparater og kondom er jo stusselig da......

Skrevet

Hehe.. Ja kondom er stusselig ja. Vi har to skjønne unger, men jeg har lyst på en til jeg da.. Han sa det senest i går, at tenk om det har kommet ut noen svømmere utenom utløsning.. Så han er jo klar over faren med det han driver med, så har ingen problemer med å tro at han tar konsekvensene, om de kommer heller :) Han har lyst til å sterilisere seg etterhvert, men det blir når jeg er enig.. Og det er jeg jo ikke enda, siden jeg drømmer om en til.. Jaja, vi får kose oss og se hva som skjer ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...