grolla Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 og vet kjønnet... Kaller dere barnet ved navn mens det fortsatt er inne i magen?
temi & keli Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Vi visste kjønn og hadde navnet klart forrige gang, men likevel gikk det i vesla, bolla, nurket osv helt til hun var ute..
frida-73 Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 ...blir til det, ja. Men kun oss foreldre i mellom, vi vil holde det for oss selv litt til, selv om det er bestemt. :-)
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Hehe, jeg gjorde det, ja, men jeg hadde en VELDIG klar ultralyd, da -så tissetassen helt tydelig. Jeg gikk under "mora til Pelle" -ikke mitt eget navn fra jeg var ca. 6 mnd på vei :-). Denne gang vil ikke samboeren min vite kjønnet, så da blir det nok litt anderledes
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 vi vet både kjønn og har bestemt navn, så kaller den lille med dens rette navn. blir litt mer nærhet sann. selv om vi så tissefanten på ul, har jeg fremdeles i bakhodet at det muligens kan være en jente. men er vel mer andre veien de tar feil, at de ser jente og blir gutt. håper å gå på 3d ul noe seinere, og da kan de nok vise det mer sikkert...
pandabjørn Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 ja vi sier Linnea ganske ofte når vi prater til henne i magen og mamma spør stadig hvordan det går med Linnea synes det er så koselig jeg å si navnet enn å kalle henne for lille jenta, tulla når vi har funnet navn så synes jeg det er bedre å kalle henne for navnet og ikke alt mulig annet !
Amanda- Skrevet 26. september 2007 #7 Skrevet 26. september 2007 vi vet kjønnet.. usikker på navn...kaller hun ingen ting.. uten om mega magen... har ganske stor mage.. hehe... husker da min mor var gravid med min bror, hun kallte han janne helt til det kom en steffen.. =P hun og fikk vite at det var jente på ul.. hehe
Gjest Skrevet 26. september 2007 #8 Skrevet 26. september 2007 har bestemt navn ja,men sier det ikke til noen. kaller hun bare for "hun" ) blir for dumt synes jeg å kalle barnet i magen ved nav. med nr fire var vi bestemt på phillip,meeen ut kom det just ingen phillip,ble benjamin gitt:)) babyen må liksom passe til navnet:)
Pinny og lillegutt Skrevet 26. september 2007 #9 Skrevet 26. september 2007 Vi gjør det.. Bruker enten navnet, nurket eller kreket. Bytter litt på det. Sambo sier derimot bare navnet.
sivilivikivi Skrevet 26. september 2007 #10 Skrevet 26. september 2007 Har vist lenge hva jenta mi skal hete så jeg har bare kalt a for det navnet sitt når jee har pratet med henne!
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 26. september 2007 #11 Skrevet 26. september 2007 Vi har navnet klart, men sier vesla. Av flere grunner, det føles ikke helt naturlig for oss å si navnet, tenk om det ikke er jente alikevel? Tenk om vi ikke syns det navnet blir riktig når hun kommer ut? Dessuten føler vi nok begge at det er først når hun kommer ut at det blir riktig å si navn.. Kanskje det forandrer seg i løpet av de siste ukene!?
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 26. september 2007 #12 Skrevet 26. september 2007 Jepp =0) det gjorde vi også med vår første prinsessa =0) syntes det blir så mer personlig spes etter 3d ul når man har sett henne og hilst litt på henne =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå